آموزش

بهترین مترجم و translator های آنلاین و رایگان

با سلام خدمت شما کاربران گرامی ابزار وب، من سینا ریگی هستم و میخوام تو این مقاله بهتون بهترین مترجم و translator های آنلاین رو معرفی کنم. شاید اول ذهن‌تون فقط بره به گوگل ترنسلیت که خب بسیار هم مترجم خوبی هست ولی تو این مقاله میخوایم درمورد ابزار های پیشرفته تر هم صحبت کنیم که میتونه جملات شما رو خیلی بهتر و بدون اشتباه ترجمه کنه. در ادامه با ما همراه باشید.


1- مترجم گوگل ترنسلیت

گوگل ترنسلیت

در رتبه اول، گوگل ترنسلیت که یکی از بزرگترین و اولین سایت های مترجم آنلاین است، قرار دارد. یکی از محبوب ترین و بهترین مترجم و translator های آنلاین، ابزار مترجم گوگل هست که بیش از 100 زبان زنده دنیا در این سرویس پشتیبانی می‌شوند.

یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های ترجمه آنلاین که توسط گوگل ساخته شده است. این مترجم آنلاین توانایی ترجمه متن‌های طولانی را دارد. با گوگل ترنسلیت می‌توانید با کیبورد، میکروفون و قلم نوری ورودی خود را برای پردازش ارسال کنید. قابلیت ذخیره‌سازی، دستیار صوتی و اشتراک‌گذاری از دیگر ویژگی‌های این مترجم آنلاین است.

ترجمه ماشینی از بین انواع ترجمه‌ها به طور کلی کیفیت پایینی دارد و نیاز به ویرایش‌های عمده دارد. اگر با طرز استفادۀ درست از این مترجم قدرتمند آنلاین آشنا باشید، این گزینه می‌تواند بهترین انتخاب باشد. حتی مترجمین حرفه‌ای نیز با استفادۀ درست و هدفمند از این سرویس، سرعت کار خود را بالا می‌برند. به علاوه، قابلیت اصلاح متون هنگام تایپ کردن را دارد و قادر به ترجمه بیش از ۱۰۰ زبان زنده دنیا را دارد.

 

لینک گوگل ترنسلیت


2- مترجم Bing Translator

Bing Translator

و حال در رتبه دوم، براوزر بینگ که رقیب سرسخت گوگل است، یک ترنسلیت آنلاین برای رقابت بیشتر طراحی کرده است که نام آن را بینگ ترنسلیت نام گذاری کرده است. یکی از جالب ترین امکانات بینگ ترنسلیت، این است که پس از اتمام ترجمه متن، امکان شنیدن آن با صدای مرد یا زن به انتخاب کاربر فراهم شده است و این باعث شده کمی فراتر از گوگل ترنسلیت باشد.

آدرس مترجم بینگ


3- مترجم آنلاین SDL

مترجم آنلاین SDL

متون مربوط به بیش از 45 زبان زنده دنیا را می‌توان در این سرویس به سادگی به زبان دیگری برگرداند. سپس متن ترجمه شده را می‌توان یه صورت متن یا صوت در اختیار داشت. علاوه بر این امکان پرینت گرفتن و یا به اشتراک گذاری متن خروجی به خوبی در دسترس کاربران قرار گرفته شده است.

آدرس مترجم SDL


در این پست برای شما عزیزان، سه تا از معروف ترین و بهترین مترجم و translator های آنلاین رو معرفی کردیم. درصورتی که سایت ها و ابزار های بهتری می‌شناسید خواهشمندیم جهت تکمیل کردن این مقاله، مارا یاری فرمایید و در بخش نظرات، دیدگاه خود را برای ما بفرستید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن