آموزش

آموزش کامنت گذاشتن در کانال تلگرام با ربات AnyComBot

آیا می‌دانستید که با استفاده از ربات های خاصی می‌توان در کانال‌های تلگرامی امکان کامنت گذاشتن را فراهم کرد؟ یکی از پر کاربردترین و بهترین این ربات ها AnyComBot نام دارد. در ادامه این مقاله به آموزش نحوه کامنت گذاشتن در کانال تلگرام با ربات ANyComBot می‌پردازیم.

مقدمه ای در رابطه با کامنت گذاشتن در کانال تلگرام

قابلیت جدید کامنت گذاری در کانال تلگرام تا مدتی قبل در حال تست و بررسی بود، اما حال این ویژگی تقریبا قابل استفاده است. یعنی کاربران تلگرام می‌توانند با سرویس ربات هایی مثل ربات AnyComBot امکان کامنت گذاشتن در کانال تلگرام را فراهم کنند. کامنت گذاشتن در کانال تلگرام هم توسط افرادی که در یک کانال عضو هستند و هم توسط ادمین کانال قابل استفاده خواهد بود. در ادامه‌ بیشتر در مورد این امکان و نحوه بکارگیری ربات AnyComBot توضیح خواهیم داد. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش های مقاله سوالی داشتید، می‌توانید با ما در میان بگذارید.

 

کامنت گذاشتن در کانال تلگرام با استفاده از ربات AnyComBot

ربات AnyComBot از بهترین ربات هایی است که در حال حاضر امکان کامنت گذاری در کانال تلگرام را برای شما فراهم می‌کند. برای استفاده از این ربات می‌توانید با جستجوی نام این ربات (@AnyComBot) در فیلد جستجوی تلگرام به آن دسترسی یافته آن را فعال کنید.

آموزش کامنت گذاشتن در کانال تلگرام با ربات AnyComBot

 

این ربات به دو روش مختلف امکان کامنت گذاری در کانال تلگرام و پست هایش را فراهم می‌کند. در حالت اول کافیست که پست یک کانال عمومی را برای ربات فوروارد کنید تا لینکی توسط ربات ساخته شود و کاربران را به صفحه کامنت گذاری برای آن پست هدایت کنید. مراحل کار به این صورت است که یک پست را از کانال مورد نظر برای ربات AnyComBot فوروارد می‌کنید. این ربات لینکی را برای آن پست می‌سازد.آن لینک مربوط به صفحه کامنت گذاری پست می‌شود. با مراجعه به آن لینک می‌توان تمام کامنت هایی که پیش از این برای پست مورد نظر ثبت شده‌اند را مشاهده کرد. خودتان هم می توانید برای آن پست کامنت ثبت کنید.

 

دیگر امکانات ربات AnyComBot

در این بخش به دیگر امکانات ربات AnyComBot می‌پرداریم. این ربات می‌تواند همه چیز را برای ادمین کانال های تلگرام ساده تر کند. ادمین کانال می‌تواند با اضافه کردن ربات AnyComBot به ادمین های کانال خود بستری را فراهم کند که این ربات در زیر هر یک از پست های ارسالی کانال گزینه هایی مثل لایک کردن، اشتراک گذاری در فیسبوک و همچنین مراجعه به صفحه ثبت کامنت برای آن پست را ارائه کند. یعنی اعضای کانال شما می‌توانند خیلی راحت دکمه ثبت کامنت را در زیر پست ارسالی کانالتان لمس کرده و به صفحه ثبت کامنت برای آن پست هدایت شوند. برای آشنایی با نحوه فعال سازی ربات AnyComBot در این حالت و ایجاد امکان کامنت گذاری در کانال تلگرام با ما همراه باشید.

مراحل انجام کار

ابتدا باید ربات AnyComBot را به ادمین های کانال تلگرام خود اضافه کنید. بعد از اضافه کردن ربات AnyComBot به عنوان ادمین در کانال تلگرام شما سایر مراحل توسط خود ربات انجام می‌شود. کافیست یک پست را در کانال خود ارسال کنید و سایر موارد را بر عهده ربات AnyComBot قرار دهید. این ربات دکمه هایی همچون اشتراک گذاری در فیسبوک، اشتراک گذاری در توییتر، لایک کردن و همچنین ثبت کامنت برای آن پست را ارائه می‌کند.

ممبرهای کانال تلگرامی شما می‌توانند روی آیکون ثبت کامنت کلیک کرده و به صفحه ثبت نظر برای آن پست بروند و نظرشان را ثبت کنند. بنابراین به همین سادگی امکان کامنت گذاشتن در کانال تلگرام فراهم می‌شود.

جمع بندی

در نظر داشته باشید که ربات AnyComBot تنها رباتی نیست که قابلیت کامنت گذاری در کانال تلگرام را ارائه کرده ربات های دیگری همچون ربات kament_bot هم این قابلیت را ارائه کرده‌اند. ضمنا ربات kament_bot از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و احتمالا کار کردن با آن برای اغلب شما عزیزان آسان تر خواهد بود.

 

امیدواریم از این مطلب سایت ابزار وب نهایت استفاده را برده باشید و توانسته باشیم مشکل شما عزیزان کاربران سایت ابزار وب را برطرف کرده باشیم.اگر هرگونه سوال و یا مشکلی نیز دارید میتوانید از بخش دیدگاه همین مطلب برای ما ارسال کنید تا در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما عزیزان باشیم.لطفا اگر مایل بودید به مقالات مرتبط ما در مورد تلگرام هم نگاهی بیندازید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن