بهترین ها

بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی

معرفی و بررسی بهترین سریال شبکه نمایش خانگی

در این مقاله از سایت وب ابزار قصد داریم بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی را معرفی کنیم و مروری بر عناوین این شبکه داشته باشیم. از سال ۱۳۸۹ که اولین سریال تولید شده مختص شبکه نمایش خانگی توزیع شد تا امروز این شیوه نوظهور پخش فیلم و سریال، فراز و نشیب های فراوانی داشته است.

اوایل کسی چندان شبکه نمایش خانگی را جدی نمیگرفت، به نظر می‌آمد آن دسته از سریال های ایرانی جدید در شبکه پنمایش خانگی توزیع می‌شوند که از لحاظ کیفی به شبکه‌های تلویزیونی راه پیدا نکرده‌اند. اما پس از طی مدتی مشخص شد که رقیب بسیار سرسختی برای تلویزیون پیدا شده که نه ممیزی‌ها و سخت‌گیری‌های مرسوم محتوایی در تلویزیون را دارد و نه انحصار آن را در زمینه تولید و ساخت.

به مرور پای ستاره‌هایی که تا آن روز امکان یا تمایل حضور در تلویزیون را نداشتند به شبکه نمایش خانگی باز شد. تهیه‌کنندگان و سرمایه‌گذاران سینما نیز کم‌کم متوجه پتانسیل بالای این سیستم نوپا شدند و ساخت تولیدات منحصر به این شبکه رونق فراوانی گرفت.

اما آنچه حقیقتاً نقطه عطفی در این صنعت به‌حساب می‌آید ظهور VOD ها یا سرویس های پخش آنلاین فیلم و همچنین سایت های دانلود فیلم و سریال ایرانی و خارجی بود، پخش و تماشا و دانلود سریال‌های جدید پخش خانگی آسان‌تر و سریع‌تر شد.

بسیاری از مخاطبان برای تماشای جدیدترین آثار شبکه خانگی از سر زدن هفتگی به سوپرمارکت‌ها و خرید سی‌دی‌ قسمت‌های جدید سریال‌ها بی‌نیاز شدند و این‌گونه بود که شبکه نمایش خانگی به یک صنعت میلیاردی و دارای مخاطب میلیونی تبدیل شد.

در ادامه نگاهی به لیست سریال های ایرانی مهم شبکه نمایش خانگی از آغاز تا به امروز می اندازیم.

 

سریال قهوه تلخ

سریال شبکه نمایش خانگی قهوه تلخ به کارگردانی مهران مدیری

سریال قهوه تلخ

  • کارگردان: مهران مدیری
  • نویسنده: امیرمهدی ژوله، خشایار الوند
  • بازیگران: سیامک انصاری، فلامک جنیدی، سحر جعفری جوزانی، محمدرضا هدایتی و …
  • تاریخ اولین پخش : 1389

قهوه تلخ یک مجموعهٔ نمایش خانگی در ژانر طنز تاریخی، به کارگردانی مهران مدیری و به تهیه‌کنندگی مجید آقاگلیان و حمید آقاگلیان، در سال‌های ۱۳۹۱–۱۳۸۹ و در قالب سی‌دی برای شبکهٔ نمایش خانگی تهیه شد.

فیلمنامه‌نویسی این اثر، با همکاری امیر مهدی ژوله و خشایار الوند نوشته شد. این سریال ۳۵ بازیگر اصلی دارد که می‌توان به مهران مدیری، سحر جعفری جوزانی، سیامک انصاری، محمدرضا هدایتی، هادی کاظمی، جواد عزتی، الیکا عبدالرزاقی، عارف لرستانیورضا فیض نوروزی، سعید سلیمی اشاره نمود.مهران مدیری که سریال‌های موفق، هم چون پاورچین، نقطه چین، شب‌های برره، باغ مظفر و مرد هزار چهره را در کارنامهٔ خود جای داده؛ به گفتهٔ خود، در این مجموعه تاریخی بهترین آثار خود را به نمایش گذاشته‌است.

این سریال به صورت هفتگی از ۲۳ شهریور ۱۳۸۹ توزیع شد و در یک شامل سه سی‌دی که هر سی‌دی حاوی یک قسمت یا در قالب یک دی‌وی‌دی منتشر می‌شد؛ و در ۳۴ مجموعه که شامل ۱۰۲ قسمت می‌باشد پخش شد و تنها دو مجموعه که حاوی شش قسمت این سریال می‌باشد به دلایل نامعلومی ساخته نشد.

آغاز پخش این سریال نیز با سه روز تأخیر از ۲۳ شهریور ۱۳۸۹ ه‍.ش آغاز شد. همچنین این سریال در زمان پخش خود به عنوان موفق‌ترین سریال رسانهٔ خانگی و به عنوان پرفروش‌ترین سریال رسانهٔ خانگی لقب گرفت.

خلاصه داستان سریال قهوه تلخ : نیما زند کریمی (با بازی سیامک انصاری) که استاد تاریخ است با دختری آشنا می‌شود که در مورد دوره‌ای تاریخی تحقیق می‌کند که اثری از آن در هیچ کتاب تاریخی وجود ندارد. نیما که عقیده دارد چنین دوره‌ای وجود ندارد، برای اثبات حرف خود دختر جوان را همراهی می‌کند تا اینکه متوجه می‌شود حق با دختر جوان است و دوره‌ای وجود دارد که تخت پادشاهی در تهران قرار داشته اما در هیچ کتابی از این دوره نقل نشده است. سپس نیما برای تحقیقات بیشتر وارد کاخی می‌شود و قهوه تلخی را می‌نوشد.نیما پس از خوردن قهوه از حال می‌رود و وقتی چشم باز می‌کند می‌بیند که در همان دوره‌ای که هست که در رابطه با آن تحقیق می‌کند. وی ابتدا فکر می‌کرد که همه‌چیز خوابی بیش نیست اما پس از مدتی که با این قضیه کنار می‌آید تصمیم می‌گیرد که با توجه به دانسته‌های تاریخی خود به درباریان کمک کند و این مسئله باعث به وجود آمدن ماجراهای بامزه‌ای می‌شود.

 

سریال قلب یخی

سریال شبکه نمایش خانگی قلب یخی به کارگردانی محمد حسین لطیفی و سامان مقدم

سریال قلب یخی

  • کارگردان: محمد حسین لطیفی (فصل اول و دوم)، سامان مقدم (فصل سوم)
  • نویسنده: حامد عنقا (فصل اول و دوم)، علیرضا بذرافشان و سارا خسروآبادی (فصل سوم)
  • بازیگران: حمید فرخ نژاد، حسین یاری، حمید گودرزی، امین حیایی، الناز شاکردوست، نسرین مقانلو، مهراوه شریفی‌نیا ومهراوه شریفی‌نیا
  • سال پخش: 1389 – 1393

قلب یخی نام مجموعه‌ای تلویزیونی خانگی ساخت ایران می‌باشد که در ۳ فصل تولید شده‌است. کارگردان فصل اول و دوم این مجموعه محمدحسین لطیفی و فصل سوم نیز به کارگردانی سامان مقدم است. این مجموعه نخستین سریال شبکه نمایش خانگی می‌باشد.

اما پس از فصل یک و دو‌ در دعوایی مالی بین بازیگران ، کارگردان‌، نویسندگان و‌ تهیه کننده دست آخر تهیه کننده انتخاب کرد داستان فصل یک و دو را بی پایان بندی رها کند و در فصل سوم داستان ماجرای دیگری را پی‌گیرد ، در ابتدای فصل سوم بازیگری از قول تهیه کننده وعده داد در فرصتی مناسب تکلیف دو‌ فصل قبل مشخص و پایان آن را به سرانجام برسانند- وعده‌ای که تا به امروز محقق نشده – یکی از دلایل شکست فروش فصل سوم و‌بی اقبالی به آن همین عدم اعتماد به پایان داستان بود .

فصل اول در ۱۱ قسمت از مرداد تا آذر ۱۳۸۹ منتشر شد و فصل دوم نیز در ۱۶ قسمت از مرداد تا اسفند ۱۳۹۰ منتشر شد. فصل سوم در ۳۲ قسمت از آذر ۱۳۹۱ تا تیر ۱۳۹۳ انتشار یافت.

قلب یخی پس از ارائه در بازار با موجی از کپی غیرقانونی مواجه شد به گونه‌ای که کارگردان آن در گفتگو با خبرگزاری‌ها خبر از ورشکسته شدن تهیه‌کننده مجموعه داد. رضا یزدانی ، مازیار فلاحی و محسن یگانه نیز به عنوان خوانندهٔ موسیقی تیتراژ و موسیقی متن با این سریال همکاری کردند.

خلاصه داستان فصل اول: دختری که در یک مزون زنانه کار می‌کند ربوده می‌شود. پرنگ، پسر ویدا (صاحب مزون) در یک درگیری به زندان می‌افتد. شیوا (خواهر ویدا) وکالت قاتلی که زن و فرزندش را به قتل رسانده به عهده می‌گیرد در این میان جنازه مانکن دیگری به نام چیستا یافت می‌شود. همه در پی یافتن معماهایی هستند که این وقایع را به هم پیوند می‌دهد…خلاصه داستان فصل اول: دختری که در یک مزون زنانه کار می‌کند ربوده می‌شود. پرنگ، پسر ویدا (صاحب مزون) در یک درگیری به زندان می‌افتد. شیوا (خواهر ویدا) وکالت قاتلی که زن و فرزندش را به قتل رسانده به عهده می‌گیرد در این میان جنازه مانکن دیگری به نام چیستا یافت می‌شود. همه در پی یافتن معماهایی هستند که این وقایع را به هم پیوند می‌دهد…

خلاصه داستان فصل دوم: شیوا در دادگاه منتظر موکلش است که خبردار می‌شود گروهی حامد را در مسیر ربوده‌اند ولی دلیلش را کسی نمی‌داند. از طرفی حامد که فرار کرده باید به محلی از پیش تعیین‌شده رفته و خود را در اختیار ربایندگان قرار دهد چرا که ستاره در دست آن‌ها اسیر است. حامد در آنجا با وضعیتی روبرو می‌شود که از قبل پیش‌بینی نمی‌کرده …

خلاصه داستان فصل سوم: در پایان یک شب پرماجرا، آتیلا (رئیس یک باند) از بالای یکی از ساختمان‌های تهران به‌پایین پرتاب‌ شده و به قتل می‌رسد. شاهرخ (باستان‌شناس معروف) به جرم قتل آتیلا دستگیرشده و با حامد هم‌سلولی می‌شود که به خاطر قتل همسر باردارش به اعدام محکوم شده است. سایه دختر شاهرخ به مهران می‌پیوندد تا نام پدرش را از این اتهام پاک کند…

 

سریال ساخت ایران

سریال شبکه نمایش خانگی ساخت ایران به کارگردانی محمدحسین لطیفی و برزو نیک‌نژاد

سریال ساخت ایران

  • کارگردان: محمدحسین لطیفی (فصل اول) – برزو نیک‌نژاد (فصل دوم)
  • نویسندگان: خشایار الوند، آرش قادری، پیمان قاسم‌خانی (فصل اول) – امیر عربی (فصل دوم)
  • بازیگران: امین حیایی، محمدرضا گلزار، فرهاد اصلانی، بهنام تشکر، پاملا ال کیک، پیر داغر، گوهر خیراندیش، الیکا عبدالرزاقی، بهاره رهنما، محسن کیایی، مهران احمدی و سارا بهرامی
  • سال پخش: ۱۳۹۰ (فصل اول)، ۱۳۹۵–۱۳۹۶ (فصل دوم)

ساخت ایران نام مجموعه ای برای شبکه نمایش خانگی است. فصل اول تولید سال ۱۳۹۰ و به کارگردانی محمدحسین لطیفی است که بخشی از فیلم در لبنان فیلم برداری شده است و ابتدا در رسانه خانگی و سپس در شبکه آی‌فیلم و نسیم پخش شد.

فصل دوم تولید سال ۱۳۹۵–۱۳۹۶ و به کارگردانی برزو نیک‌نژاد است که در ادامه استقبال از فصل اول ساخته شد. این فصل از اردیبهشت ۱۳۹۷ از رسانه خانگی پخش گردید. ساخت ایران ۳ در حال ساخت است.

سریال ساخت ایران

سریال شاهگوش

سریال شبکه نمایش خانگی شاهگوش کارگردانی سید داود میرباقری

سریال شاهگوش

  • کارگردان: سید داود میرباقری
  • نویسنده: الهه میرباقری، آزاده محسنی
  • بازیگران: فرهاد اصلانی، محسن تنابنده، مرجانه گلچین، احمد مهرانفر، طناز طباطبایی، اکبر عبدی، امین زندگانی، الهام پاوه‌ نژاد، هانیه توسلی، حمیدرضا آذرنگ، شهرام حقیقت دوست، هادی کاظمی و سیروس گرجستانی
  • سال پخش: ۱۳۹۲

شاهگوش یک مجموعه‌ای نمایشی در ۲۸ قسمت ۶۰ دقیقه‌ای به کارگردانی داوود میرباقری تولید شده در سال ۱۳۹۲ است. ساخت رسمی این سریال با چهره پردازی عبدالله اسکندری از سوم مرداد ۱۳۹۲ با حضور سید محمد خاتمی رئیس‌جمهور سابق ایران آغاز شده‌است.

لازم است ذکر شود محسن تنابنده در این مجموعه ویدئویی در سه نقش متفاوت بازی کرد.اسپین آف سریال شاهگوش با نام سال‌های دور از خانه به کارگردانی مجید صالحی در سال ۱۳۹۸ ساخته شده‌است.

خلاصه داستان: کله‌پزی که عشقش به استقلال را با هیچ چیز دیگر جایگزین نمی‌کند دختری دارد که خواستگاری پرسپولیسی دارد و همین تعلق رنگی است که با مخالفت پدر روبرو می‌شود. در ادامه یک تصادف منجر به فوت کله‌پز و بازگشایی پرونده یک قتل می‌شود؛ کله‌پز داستان حین عبور از عرض خیابان با پژوی سبزرنگی تصادف کرده و در پی این تصادف می‌میرد! تنها شاهد اتفاق مردی است تک‌چشم که فقط رنگ و نوع ماشین را تشخیص داده‌است. این چنین است که داستان وارد فاز کلانتری می‌شود. افسر پرونده و چند تن از مأمورین کلانتری به دنبال قاتل می‌گردند و در طی این پیگیری اشخاص سرشناس و مهم مظنون این قتل می‌شوند. تا اینکه …

سریال شاهگوش

سریال شهرزاد

سریال شبکه نمایش خانگی شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی

سریال شهرزاد

  • کارگردان: حسن فتحی
  • نویسندگان: حسن فتحی، نغمه ثمینی
  • بازیگران: علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، غزل شاکری، مهدی سلطانی، محمود پاک‌نیت، هومن برق‌نورد، امیرحسین رستمی، ابوالفضل پورعرب، جمشید هاشم‌پور، رؤیا نونهالی، رضا کیانیان، امیر جعفری، آتنه فقیه‌نصیری، گلاره عباسی، پانته‌آ پناهی‌ها و فریبا متخصص
  • سال پخش: ۱۳۹۴ (فصل اول)، ۱۳۹۶ (فصل دوم)

شهرزاد مجموعه‌ای نمایشی است که فصل اول آن در سال ۱۳۹۴ در ۲۸ قسمت و فصل دوم آن در سال ۱۳۹۶ در ۱۵ قسمت پخش شد. همچنین فصل سوم این سریال هم در ۱۶ قسمت در زمستان ۱۳۹۶ آغاز شد و در ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ پایان یافت. کارگردان این سریال حسن فتحی و تهیه‌کننده آن محمد امامی است. پخش این سریال به صورت هفتگی از طریق مراکز عرضه فیلم سراسر ایران انجام شد.

علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی و پریناز ایزدیار بازیگران نقش‌های اصلی این مجموعه هستند. شهرزاد یکی از پرفروش‌ترین و پرمخاطب‌ترین مجموعه در شبکه نمایش خانگی ایران است.

جشن سریال شهرزاد در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد، بلیت این جشن در مدت ۴۵ دقیقه اینترنتی فروخته شد، این جشن باحضور عوامل و بازیگران و مردم برگزار شد و از این سریال تقدیر به عمل آمد.

پخش فصل دوم شهرزاد از روز دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ (۱۹ ژوئن ۲۰۱۷) به صورت هفتگی آغاز شد. و در تاریخ ۱۷ مهر ۱۳۹۶ به پایان رسید.پخش فصل سوم شهرزاد نیز از ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ (۳۱ ژانویه ۲۰۱۸) به صورت هفتگی آغاز شد و در تاریخ ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ به پایان رسید.

پس از توزیع قسمت آخر، حسن فتحی با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام خود ضمن تشکر از بینندگان و عوامل، به شفاف سازی در خصوص حاشیه‌های سریال پرداخت و همچنین برای ساخت فصل چهارم سریال با حضور شخصیت‌های شهرزاد، فرهاد و قباد ابراز امیدواری کرد.

خلاصه داستان: شهرزاد داستان عاشقانه‌ای بین دو زوج عاشق است. شهرزاد (با بازی ترانه علیدوستی) دانشجوی پزشکی و فرهاد (با بازی مصطفی زمانی) دانشجوی ادبیات و روزنامه‌نگار است. این دو عاشق هم هستند و قصد ازدواج دارند. پدر فرهاد (مهدی سلطانی) و پدر شهرزاد (محمود پاک‌نیت) هر دو از افراد گوش‌به‌فرمان بزرگ آقا (علی نصیریان) هستند که در آن زمان یعنی سال ۱۳۳۲ هم‌زمان با دوران مصدق شخص قدرتمند و بانفوذی در کشور بود.

فرهاد و شهرزاد هم جزو طرفداران پروپاقرص دکتر مصدق بودند تا اینکه فرهاد را به جرم اتهام به قتل و توطئه علیه سلطنت دستگیر می‌کنند و به‌پای چوبه دار می‌کشند اما بزرگ‌آقا جان او را نجات می‌دهد درحالی‌که خیال‌هایی در سرش دارد.بزرگ‌آقا تنها یک دختر به اسم شیرین (پریناز ایزدیار) دارد که همسر برادرزاده‌اش قباد (شهاب حسینی) است که دختری مغرور است و عاشق قباد است اما قباد اصلاً علاقه‌ای به شیرین ندارد و از ترس قدرت عمویش مجبور می‌شود بسوزد و بسازد.

شیرین و قباد بچه‌دار نمی‌شوند و بزرگ آقا هم که دوست دارد نوه داشته باشد تا بعداً وارثی داشته باشدپس تصمیم می‌گیرد شهرزاد را که نامزد فرهاد است به‌عنوان زن دوم برای قباد بگیرد…

سریال شهرزاد

سریال هیولا

سریال شبکه نمایش خانگی هیولا به کارگردانی مهران مدیری

سریال هیولا

  • کارگردان: مهران مدیری
  • نویسنده: امیر برادران، پیمان قاسم‌خانی
  • بازیگران: مهران مدیری، ویشکا آسایش، سیما تیرانداز، گلاره عباسی، محمد بحرانی و نیما شعبان‌نژاد، اندیشه فولادوند، احسان امانی، گلاره دربندی، مرتضی زارع، شکیلا سماواتی، مرجان مومنی، فرنوش نیک‌اندیش و حامد وکیلی
  • سال پخش : 1398

هیولا یک مجموعه تلویزیونی ایرانی در ژانر طنز سیاسی، به کارگردانی مهران مدیری، تهیه‌کنندگی سید مصطفی احمدی و مهران مدیری و نویسندگی امیر برادران است. طراح و سرپرست فیلم‌نامه این مجموعه، پیمان قاسم‌خانی است. این مجموعه هفتمین همکاری مدیری و قاسم‌خانی است و همچنین نخستین مجموعه مدیری است که سیامک انصاری در آن حضور ندارد.

فیلم‌برداری فصل اول از آذر ۱۳۹۷ آغاز گردید و تا اردیبهشت ۱۳۹۸ به‌طول انجامید. فیلم به‌دلیل اینکه این مجموعه داستان مجموعه در مکان‌های مختلفی صورت می‌گرفت، محل فیلم‌برداری ثابت نبود. پخش نخستین فصل این مجموعه از تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ آغاز شد و در ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ به پایان رسید. پخش فصل دوم نیز با عنوان دراکولا از ۳ فروردین ۱۴۰۰ آغاز شد.

هیولا نظرات مخلوطی از منتقدان دریافت کرد. با این وجود این مجموعه با میانگین ۱۷ میلیون دقیقه تماشا، زمانی پربیننده‌ترین مجموعه شبکه نمایش خانگی بود و در بیستمین دوره جشن حافظ نامزد ۷ و برنده ۴ جایزه شد. همچنین این مجموعه در حافظ برنده جایزه «بهترین مجموعه تلویزیونی» شد.

پخش مجموعه هیولا از روز دوشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ آغاز شد. پخش این مجموعه در روزهای دوشنبه صورت می‌گرفت. دوبار در پخش این مجموعه اتفاقاتی افتاد. دفعه اول به‌دلیل ایام شب قدر بود که قسمت پنجم مجموعه پخش نشد و پخش آن به ۱۳ خرداد موکول شد. دفعه دوم به‌خاطر تعطیلی ۲۱ مرداد بود و قسمت پانزدهم درعوض در ۲۰ مرداد پخش شد.

فصل دوم این مجموعه تحت عنوان دراکولا از فیلیمو و نماوا و هکس دانلود و از تاریخ ۳ فروردین ۱۴۰۰ پخش شد. قرار بود پخش فصل دوم از ۱ فروردین آغاز شود، اما به‌جایش از ۳ فروردین آغاز شد.

خلاصه داستان: هوشنگ معلم ساده و با شرافتی است که به زندگی قانع است و چشم‌داشت زیادی به مال دنیا ندارد، اما ناخواسته در مسیری قرار می‌گیرد که زندگی‌اش تغییر می‌کند و وارد ماجراهای اختلاس و کلاهبرداری می‌شود. او به شکل غیرمنتظره‌ای صاحب ثروت بادآورده‌ای شده و از شخصیت قبلی خود فاصله می‌گیرد.داستان در چند دوره زمانی از قاجار تا به امروز روایت می‌شود.

سریال هیولا

سریال عاشقانه

سریال شبکه نمایش خانگی عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی

  • کارگردان: منوچهر هادی
  • نویسنده: علیرضا کاظمی‌پور، سعید جلالی
  • بازیگران: محمدرضا گلزار، ساره بیات، مهناز افشار، حسین یاری، هومن سیدی، پانته‌آ بهرام، بهاره کیان‌افشار
  • سال پخش: 1395

عاشقانه نام یک سریال نمایش خانگی به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی مهدی گلستانه و هومن کبیری می‌باشد که در سال ۱۳۹۶–۱۳۹۵ در شبکهٔ نمایش خانگی منتشر شد. پخش این سریال تا قسمت ۸ به صورت نامنظم و غیریکنواخت بود و بعد از اعتراض طرفداران این سریال، به صورت هفتگی (چهارشنبه‌ها) توزیع شد.

داستان این سریال روایتگر چند خانواده با قصه‌ها و مشکلات‌شان می‌باشد که هر شخصیت قصه و گذشته مخصوص به خودش را دارد…زنی به نام گیسو برازنده (مهناز افشار) وارد زندگی چند زوج جوان می‌شود تا آرامش ظاهری زندگی آنان به آشوب کشیده شود و در ادامه گم شدن سگ پگاه (پاپت) در سفر شمال، مشکلاتی میان دو زوج جوان به نام‌های سهیل (محمدرضا گلزار) و پگاه (ساره بیات) ایجاد می‌کند.

سریال عاشقانه

سریال مانکن

سریال شبکه نمایش خانگی مانکن به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده

سریال مانکن

  • کارگردان: حسین سهیلی‌زاده
  • نویسنده: بابک کایدان
  • بازیگران: محمدرضا فروتن، مریلا زارعی، امیرحسین آرمان، نازنین بیاتی، فرزاد فرزین، لیندا کیانی، حسین پاکدل، الهام پاوه‌نژاد، شبنم قلی خانی و نفیسه روشن
  • سال پخش: ۱۳۹۸

مانکن یک مجموعهٔ نمایشی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و به تهیه‌کنندگی ایرج محمدی، محصول سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ در شبکهٔ نمایش خانگی است. این سریال در ۲۶ قسمت به قلم بابک کایدان نگاشته شده‌است.

نام پیشین این سریال سایه‌های بلند بود که به نوبهٔ خود ایهام‌های بسیاری داشت، لذا به مانکن تغییر داده شد. فیلمبرداری این سریال از روز ۲۳ اسفند ماه ۱۳۹۷ آغاز شد و در روز ۱ شهریور ۱۳۹۸ پایان یافت. پخش این سریال در روزهای شنبه از روز ۲ شهریور ماه ۱۳۹۸ تا ۲۴ شهریور ماه ۱۳۹۸ (به صورت هفتگی) صورت می‌گرفت. اما به دلیل به اتمام رسیدن سریال هیولا سریال مانکن جایگزین آن شد. این سریال که در روزهای دوشنبه پخش می‌شد، در یک فصل (۲۶ قسمت) به پایان رسید.

خلاصه داستان همیشه عشق‌های بزرگ و زیبا، دشمنان بزرگ و مخوف داشته‌اند. کاوه (امیرحسین آرمان) و همتا (نازنین بیاتی) رابطه عاشقانه‌ای را آغاز کرده‌اند، اما مشکلات اجتماعی و اقتصادی باعث می‌شود در این مسیر با چالش‌هایی مواجه شوند و …

سریال مانکن

سریال دل

سریال شبکه نمایش خانگی دل به کارگردانی منوچهر هادی

سریال دل

  • کارگردان: منوچهر هادی
  • نویسنده: بابک کایدان، میثم کایدان
  • بازیگران: حامد بهداد، ساره بیات، یکتا ناصر، سعید راد، بیژن امکانیان، افسانه بایگان، نسرین مقانلو، مهراوه شریفی نیا، مهدی کوشکی و کوروش تهامی
  • سال پخش: ۱۳۹۸

سریال دل یکی از سریال های جدید شبکه سینمای خانگی است که پخش آن از ۱۳ آذر ۱۳۹۸ آغاز شده و به‌طور هفتگی ادامه دارد. منوچهر هادی کارگردان فیلم پس از موفقیت فیلم سینمایی آخرش «رحمان ۱۴۰۰» که در ژانر کمدی بود این بار سریالی عاشقانه در ژانر ملودرام اجتماعی را با حضور چند ستاره سینمای ایران جلوی دوربین برده است.

خلاصه داستان: آرش (با بازی حامد بهداد) و رستا (با بازی ساره بیات) عاشقانه یکدیگر را دوست‌دارند و در تدارک مراسم عروسی خود هستند، روز عروسی فرامی‌رسد اما مهران (با بازی مهدی کوشکی) رقیب قدیمی در شب عروسی، ماجراهای تازه‌ای پیش می‌آید و …

سریال دل

سریال گیسو

سریال شبکه نمایش خانگی گیسو به کارگردانی منوچهر هادی

  • کارگردان: منوچهر هادی
  • نویسنده: علیرضا کاظمی‌پور،سعید جلالی
  • بازیگران: محمدرضا گلزار، ساره بیات، هانیه توسلی، حسین یاری، هومن سیدی، مسعود رایگان، شمسی فضل الهی
  • سال پخش : 1399

گیسو در ادامه فصل اول سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی هومن کبیری است. این سریال به صورت هفتگی (چهارشنبه‌ها) ساعت ۲۰ از پلتفرم نماوا و هکس دانلود پخش می‌شود. اولین قسمت این سریال در چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ پخش شد. رضا (حسین یاری) در مخمصه‌ای افتاده که برای بیرون آمدن از آن به کمک سهیل (محمدرضا گلزار) و پیمان (هومن سیدی) نیاز دارد. اما نقشه آن‌ها آن‌طور که باید پیش نمی‌رود و اتفاقاتی رخ می‌دهد که کنترل اوضاع را از دست همه خارج می‌کند و …

سریال گیسو سریالی درام، معمایی و عاشقانه با هنرنمایی محمدرضا گلزار، ساره بیات، هانیه توسلی، حسین یاری، هومن سیدی، مسعود رایگان، شمسی فضل الهی، بیژن امکانیان، آزاده ریاضی، علیرضا زمانی نسب، سانیا سالاری و بهاره رهنما و نویسندگی علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی و کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی هومن کبیری محصول سال ۱۳۹۹ کشور ایران است.

سریال گیسو

سریال دراکولا

سریال شبکه نمایش خانگی دراکولا به کارگردانی مهران مدیری

  • کارگردان : مهران مدیری
  • نویسنده : امیر برادران
  • بازیگران : مهران مدیری، ویشکا آسایش، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، اندیشه فولادوند، گلاره عباسی، بهنام تشکر و نیما شعبان نژاد
  • سال پخش: 1400

دراکولا سریالی کمدی با هنرنمایی مهران مدیری، ویشکا آسایش، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، اندیشه فولادوند، گلاره عباسی، بهنام تشکر و نیما شعبان نژاد و نویسندگی امیر برادران و کارگردانی و تهیه کنندگی مهران مدیری محصول سال ۱۴۰۰ کشور ایران است.

سریال دراکولا فصل دوم سریال محبوب هیولا به حساب می‌آید و در آن ماجراهای جذاب و تازه‌ای با حضور شخصیت‌های جدید به تصویر کشیده می‌شوند. هیولا که در زمان پخش عنوان پربیننده‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی را بدست آورد، توانست با رویکردی طنزآمیز، مشکلات ناشی از اختلاس و مفاسد اقتصادی را به نمایش بگذارد.

این سریال همچنین در بیستمین دوره جشن حافظ جوایزی چون بهترین سریال، کارگردانی و فیلمنامه را کسب کرد و به یکی از موفق‌ترین محصولات نماوا تبدیل شد.مهران مدیری در سریال دراکولا بار دیگر علاوه بر حضور در برابر دوربین، کارگردانی این مجموعه را نیز برعهده داشته است.

سریال دراکولا توسط امیر برادران نوشته شده که پیش از این زیر نظر پیمان قاسم خانی، نویسندگی سریال هیولا را نیز بر عهده داشت.در مجموعه دراکولا در کنار مهران مدیری که بار دیگر نقش کامران کامروا را بازی می‌کند، بازیگرانی چون ویشکا آسایش، محمد بحرانی و نیما شعبان نژاد نیز حضور دارند.

سریال دراکولا در نوروز ۱۴۰۰ از نماوا پخش خواهد شد.شما می‌توانید سریال دراکولا را از هکس دانلود دانلود کنید و یا آن را به صورت آنلاین تماشا فرمایید.

به کامران کامروا خبر می‌رسد که پسرش را به جرم راه‌اندازی سایت‌های شرطبندی در خارج از کشور دستگیر کرده‌اند و ماموران به زودی به سراغ خود او خواهند آمد. کامروا پس از شنیدن این خبر به همراه چمچاره سوار هلیکوپتر شخصی‌اش می‌شود و …

سریال دراکولا

 

سریال خاتون

سریال شبکه نمایش خانگی خاتون به کارگردانی تینا پاکروان

سریال خاتون اولین تجربه سریال‌سازی تینا پاکروان است. سریال خاتون روایت‌گر داستان عاشقانه‌ای در سال ۱۳۲۰ و در کشاکش اشغال ایران توسط نیروهای متفقین با تاکید بر روی شخصیت زن اصلی خود، یعنی خاتون است. تا اینجا و بر اساس اطلاعات منتشر شده در شبکه های اجتماعی سریال، مهران مدیری، اشکان خطیبی، شبنم مقدمی، بهناز جعفری، مهران غفوریان، رضا بهبودی، بابک حمیدیان و فرخ نعمتی از جمله دیگر بازیگران سریال هستند که در ادامه نیز نام‌های دیگری به این فهرست اضافه خواهند شد.

داستان سریال خاتون داستان زنی از زنان این سرزمین که روزی روزگاری در ایران برای زندگی جنگیده‌اند. برای دانلود سریال خاتون میتوانید از طریق سایت هکس دانلود اقدام نمایید.

سریال خاتون

 

سریال جیران

سریال شبکه نمایش خانگی جیران به کارگردانی حسن فتحی

سریال جیران

سریال جیران سریال نمایش خانگی در حال ساخت به کارگردانی حسن فتحی است. این سریال دربارهٔ زندگی جیران، همسر و سوگلی ناصرالدین‌شاه است. تهیه‌کنندهٔ این سریال اسماعیل عفیفه می‌باشد. داستان این سریال درباره جیران می باشد. جیران در واقع یکی از ندیمه های ناصرالدین شاه است. قصه این سریال مربوط به زمانی از پادشاهی این شاه قاجاری است که وی عاشق جیران می شود.

از بازیگران سریال جیران میتوان به بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، امیر جعفری، امیرحسین فتحی، غزل شاکری، سمیرا حسن پور، رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل اشاره کرد. میتوانید سریال جیران را همانند سریال های دیگر از سایت هکس دانلود دریافت و تماشا نمایید.

سریال جیران

 

سریال زخم کاری

سریال شبکه نمایش خانگی زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان

زخم کاری یک سریال نمایشی ایرانی به کارگردانی محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت کشیان، محصول سال ۱۴۰۰ است که به صورت اختصاصی در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود.

قسمت هفتم سریال زخم کاری به دلیل عدم تفاهم عوامل تولید و تیم نظارت ساترا و به احترام مخاطبان توقیف شد و سپس بعد از چهار روز قسمت هفتم در فیلیمو پخش شد. این مجموعه اقتباسی از رمان بیست زخم‌کاری نوشتهٔ محمود حسینی‌زاد است که با نگاهی از تراژدی مکبث نوشتهٔ ویلیام شکسپیر نگاشته شده‌است.

مالکی از مدیران شرکتی موفق است که توسط نعمت ریزآبادی اداره می‌شود. ریزآبادی، مالکی را مأمور می‌کند تا برای قرارداد مهم نفتی با نروژی‌ها وارد مذاکره شود. نروژی‌ها بعد از عقد قرارداد، می‌خواهند مبلغ قرارداد که چندین میلیون دلار است؛ را به حساب شرکت واریز کنند ولی …

سریال زخم کاری

 

سریال میدان سرخ

سریال شبکه نمایش خانگی میدان سرخ به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان

سریال میدان سرخ

سریال میدان سرخ به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان  در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد.

میدان سرخ نام اولین سریالی است که ابراهیم ابراهیمیان، در مقام کارگردان وارد شبکه نمایش خانگی خواهد کرد. در این میان جواد نوروزبیگی به عنوان تهیه کننده و سعید صفرپور به عنوان مجری طرح او را همراهی می کنند. نویسندگان این سریال سارا سلطانی و علی مسعودی نیا می باشند.

ابراهیم ابراهیمیان فیلم های «ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه»، «آااادت نمی کنیم»، «پیلوت» و «دابلند» را در کارنامه خود دارد و این اولین سریالی است که با حضور ستاره های سینمای ایران و در ژانری متفاوت کارگردانی خواهد کرد.

در این سریال حمید فرخ نژاد، مهتاب کرامتی، بهرام افشاری، علی مصفا، امیرحسین آرمان، کاظم سیاحی، مسعود کرامتی، امید روحانی، بهدخت ولیان، آرمین رحیمیان، سحر نظام دوست، رضا یزدانی , ستاره اسکندری به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال میدان سرخ

 

سریال قبله عالم

سریال شبکه نمایش خانگی قبله عالم به کارگردانی حامد محمدی

سریال قبله عالم

قبله عالم سریال نمایش خانگی ایرانی در ژانر تاریخی می‌باشد. این سریال دربارهٔ زندگی ناصرالدین‌شاه قاجار است. قسمت اول این سریال احتمالا اوایل مرداد منتشر خواهد شد. رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از آغاز فیلمبرداری سریال «قبله عالم» به کارگردانی حامد محمدی در خانه تاریخی طباطبایی‌ها، از اماکن گردشگری تحت نظارت این سازمان خبر داد.

در خلاصه قسمت اول سریال قبله عالم آمده است که مادر جان این همه زن را مرخص بفرمایید تا اندرونی کاخ خلوت شود پدر سوخته‌ها مضمون کوک می‌کنند قبله عالم را هوس باز جلوه دهند.

از بازیگران سریال قبله عالم میتوان به حامد کمیلی، پژمان بازغی، شقایق دهقان، سام درخشانی، اردشیر رستمی، مارین ون هولک، هادی کاظمی، سوگل خلیق و … میتوان اشاره کرد.

سریال قبله عالم

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

‫4 نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن