آموزش

آموزش کامل ثبت نام در ایمو

با سلام خدمت شما کاربران عزیز سایت وب ابزار در این سری از مقالات اموزشی سایت وب ابزار به شما اموزش کامل ثبت نام در ایمو را خواهیم گفت.

ایمو نیز مانند دیگر شبکه های اجتماعی برای ارتباط و گفتگو با مخاطبین شما ایجاد شده است و امکاناتی نظیر تماس تصویری را نیز دارا می باشد و بدون فیلتر شکن نیز میتوان به ان دسترسی داشت.این شبکه اجتماعی نیز از بیشتر کشور های دنیا دارای مخاطب ها و طرفداران میلیونی خود می باشد.

در ادامه به نحوه ثبت نام در این شبکه اجتماعی محبوب و زیبا را یاد خواهیم داد.

 

اموزش ثبت نام در پیام رسان ایمو

 

در ابتدا برنامه ایمو را از اپ استور و یا گوگل دانلود و نصب نمایید

ثبت نام در ایمو

 

وقتی وارد نرم افزار شدید صفحه بالا برای شما به نمایش در خواهد آمد که باید شماره تلفن خود را وارد نمایید و روی تیک ابی کلیک کنید.توجه کنید که لوکیشن یا موقعیت جغرافیایی را روی ایران و +۹۸قرار دهید.

 

سپس از شما یک تاییدیه میخواهد که می پرسد ایا شماره ای که وارد کرده اید درست می باشد که باید بر روی گزینه okکلیک کنید.

ثبت نام در ایمو

سپس تصویر بالا به شما به نمایش در خواهد امد که از شما میخواهد کدی که به گوشی شما ارسال شده است را وارد نمایید.پس از وارد کردن شماره به صورت خودکار به مرحله بعدی میروید

ثبت نام در ایمو

همانند تصویر بالا از شما یک نام میخواهد که میتوانید به دلخواه هر نامی را که خوالستید وارد کنید و سپس روی گزینه انجام شد یا doneدر بالا سمت راست کلیک نمایید.

 

تبریک می گویم شما با موفقیت در نرم افزار ایمو قبت نام کردید پس از ورود به ایمو به صفحه ای مانند شکل بالا منتقل خواهید شد.

 

شما میتوانید از قسمت مخاطبین ان دسته از افرادی را که در ایمو حضور دارند را ببینید و برای انها پیام ارسال کنید و یا تماس تصویری برقرار کنید.

 

امیدوارم از این اموزش لذت و نهایت استفاده را برده باشید لطفا اگر هرگونه سوال و یا پیشنهادی دارید در بخش دیدگاه همین مطلب ان را با ما در میان بگذارید تا در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما عزیزان باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن