آموزش

اموزش تصویری حذف کامل اکانت ایمو

همانطور که در مقاله های قبلی نیز به آن پرداختیم ایمو یک اپلیکیشن و پیام رسانی می باشد که به کاربران خود علاوه بر تماس متنی امکان تماس تصوری و زنده را برای کاربران خود قرار می دهد حتی شما قادر هستید که توسط این نرم افزار لایو گروهی برگزار کنید.

 

در ادامه این سری از مقالات اموزشی سایت وب ابزار می پردازیم به اموزش حذف اکانت ایمو.اگر شما هم دیگر نمی خواهید از این اپلیکیشن و یا پیام رسان استفاده کنید و یا اگر میخواهید با شماره دیگری وارد ایمو شوید در ابتدا باید اکانت خود را دیلیت و یا حذف کنید. در ادامه مطلب با اموزش دیلیت ایمو با ما همراه باشید.

 

توجه کنید که با دیلیت اکانت تمامی اطلاعات و مخاطبین شما از بین خواهند رفت و دیگر پس از ورود دوباره شما هیچ گروه و یا مخاطبی نخواهید داشت. به این معنی که مانند تلگرام نمی باشد که پس از log out و ورود دوباره اطلاعات شما حفظ شده باشد.

 

 

مراحل کامل حذف اکانت ایمو

 

حذف اکانت ایمو

در ابتدا مانند تصویر بالا وارد برنامه ایمو شده و بر روی گزینه سه نقظه روی هم در پایین تصویر کلیک کنید تا وارد بخش ابزار های ایمو شوید.

حذف اکانت ایمو

در این بخش مانند تصویر بالا بر روی گزینه تنظیمات یا اگر ایموی شما انگلیسی باشد روی settingکلیک کنید تا وارد بخش تنظیمات ایمو شوید.

حذف اکانت ایمو

در این بخش نیز باید مانند تصویر بالا بر روی گزینه تنظیمات حساب ایمو یا imo account settingکلیک کنید تا وارد بخش تنظیمات حساب کاربری شوید.

حذف اکانت ایمو

سپس در صفحه باز شده همانند تصویر بالا روی گزینه حذف حساب کاربری ایموی شما یا همان Delete Your imo Accountکلیک کنید

imo delete account

سپس در صفحه باز شده همانند تصویر بالا از شما شماره تلفنی که با ان در ایمو ثبت نام کرده اید را میخواهد که باید شماره خود را وارد کرده و سپس روی گزینه حذف و یا Deleteکلیک کنید

imo delete account

سپس به شما یک پیغام تاییدیه مانند تصویر بالا نشان می دهد که ایا از حذف اکانت خود اطمینان دارید که باید روی گزینه بله یا همانYesکلیک کنید.

حال اکانت ایموی شما کاملا پاک شده و هیچ اصری از اکانت شما باقی نمی ماند و تمامی مخاطبین و گروه های شما حذف می شوند.

امیدوارم از این اموزش بهره کافی را برده باشید.لطفا نظرات خود را درباره حذف اکانت ایمو در بخش دیدگاه های همین مطلب با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن