آموزش

بهترین اپراتور های اینترنت ADSL (ای دی اس ال) ایران

در این مقاله از وبسایت وب ابزار، میخواهیم برای شما کاربران عزیز بهترین اپراتور های اینترنت ایران را معرفی کنیم و به شما کمک کنیم تا بتوانید از بهترین اپراتور اینترنت ایران، سرویس های موردنظر خود را خریداری نمایید.

اینترنت

اینترنت سامانه‌ای جهانی از شبکه‌های رایانه‌ای به هم پیوسته‌است که از پروتکلِ «مجموعه پروتکل اینترنت» برای ارتباط با یکدیگر استفاده می‌کنند. به عبارت دیگر اینترنت، شبکهٔ شبکه‌ها است که از میلیون‌ها شبکه خصوصی، عمومی، دانشگاهی، تجاری و دولتی در اندازه‌های محلی و کوچک تا جهانی و بسیار بزرگ تشکیل شده‌است که با آرایه وسیعی از فناوری‌های الکترونیکی و نوری به هم متصل شده‌اند. اینترنت در برگیرنده منابع اطلاعاتی و خدمات گسترده‌ای است که برجسته‌ترین آن‌ها وب جهان‌گستر و رایانامه هستند.

 

چی و از کجا بخرم؟

به طور کلی در ایران 12 شرکت خدمات ای دی اس ال و سه شرکت خدمات وایمکس ارائه می دهند. در بین ای دی اس الی ها طی آخرین نظرسنجی که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، زمستان گذشته از مشترکین انجام داد، شرکت های شاتل، پیشگامان، پارس آنلاین و آسیاتک رتبه های اول تا چهارم را کسب کردند. شرکت مخابرات هم در این نظرسنجی دهم شد. ایرانسل، مبین نت و رایتل هم که خودشان منحصرا بازار وایمکس را در اختیار دارند.

البته با خواندن این همه اسم و رسم نگران نشوید. ما در بین همه خدمات و طرح های مختلف، کارآمدترین ها را دستچین کرده ایم. پیشاپیش دو نکته را بدانید که وایمکسی ها در بعضی از شهرها و نقاط مختلف پوشش ندارند که این نقاط از سایت یا اپراتورهایشان قابل شناخت است. مخابرات هم در صورتی که حجم بیشتری از حجم خریداری شده استفاده کنید، اینترنت تان را قطع نمی کند و خودش حجم اضافی را روی قبض تلفن منظور می کند.

از صبح که بیدار می شوید می روید دانشگاه و می توانید دربست در سایت دانشگاه بنشینید و به امور نتی بپردازید. از آنجا کلاس هایتان تمام شده یا نشده، راهی محل کار می شوید و جیبتان وصل می شود به آب کر اینترنت محل کار و تا خود شب درگیر کار هستید.

این وسط ها اگر قراری داشته باشید یا مصاحبت با رفیقی، به هر کافه و رستورانی که سر بزنید، وای فای رایگان دارند. با اینحال وقتی می رسید خانه نیاز دارید که گشتی در فضای مجازی بزنید و به عنوان آخرین کار قبل از خواب چک میل کنید. یا اینکه اساسا آنقدر درگیری هایتان زیاد است که نه می خواهید و نه فرصت این را دارید که روزی بیشتر از نیم ساعت برای اینترنت وقت بگذارید. فرقی ندارد چطور اما اگر توقعتان از اینترنت این است که نهایتا روزی یک ساعت را به خبرخوانی و کارهای شخصی با آن بگذرانید دلیل ندارد سوخت موشک به ماشین تان بریزید. نرم نرمک از دست راست برانید و به علائم پایین توجه کنید.

رتبه اپراتور های اینترنت ایران

برای شما جدولی ارائه کردیم که معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از تنظیم این رده بندی با نظرسنجی از 30 هزار کاربر در سراسر کشور خبر داد و اشاره کرد این جداول به صورت دوره ای منتشر خواهند شد تا علاوه بر ایجاد رقابت بین اپراتورها، کاربران نیز بتوانند در انتخاب بهترین سرویس دهندگان با اطلاعات بیشتری اقدام کنند.

بهترین اپراتور های اینترنت ایران

در بررسی بیشتر بهترین اپراتور های اینترنت ایران همانطور که میبینید شرکت آسیاتک در رتبه اول این جدول قرار گرفته! آسیاتک علاوه بر خدمات اینترنت پرسرعت، خدمات سرور و هاستینگ نیز ارائه می‌کند. امتیاز آسیاتک در این جدول 670 است و بخاطر همین، در رتبه اول قرار گرفته است.
در رتبه دوم این جدول شرکت شاتل قراردارد که شاید خیلی ها از آن استفاده کنند ولی بطور کلی از نظر سرعت و پشتیبانی آسیاتک بهترین اپراتور می‌باشد.

 

نوشته های مشابه

‫2 نظرها

  1. سلام به نظر من هم بین شرکت های اینترنتی آسیاتک در حال حاضر بهترین خدمات رو ارائه میده و چندساله از خدماتش استفاده می کنم همیشه جشنواره های بسیار خوبی داشته

  2. درود من از مخابرات استفاده میکنم ناراضی نیستم 12 ساله ک دارم از موقعه ای ک 128 میدادن من گرفتم بعد 256 دادن فقط ب دانشجو ها میدادن بعد ی سال این رو برداشتد256 گرفتم چند ماهی بعد 521 چند سالی دارشم بعد دیگه حجم گرفتم زود تموم میشه ولی خوبیش اینه ک نتم تموم میشه نت دارم سرعتش ب اندازه 128 هستش ی چند وقتی ولی بد نیس مخابرات خوب هم نیست متوسط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن