معرفی کسب و کار

الکسا Alexa.com خود را بازنشسته کرد!

معرفی سرویس مشابه سایت الکسا

سرویسی که ما امروز به اسم الکسا می‌شناسیم توسط شرکت الکسا اینترنت عرضه می‌شود. این شرکت در سال 1996 با هدف ارزیابی و سنجش ترافیک اطلاعات در فضای وب و آرشیو کردن صفحات وب تشکیل شد. طی خبری که در سایت الکسا منتشر شده است، وبسایت الکسا خود را بازنشسته خواهد کرد و پس از 25 سال فعالیت خود را متوقف میکند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با وب ابزار همراه باشید.

Alexa.com را در 1 می 2022 بازنشسته خواهیم کرد!

بیست و پنج سال پیش، اینترنت الکسا را ​​تأسیس کردیم. پس از دو دهه کمک به شما برای یافتن، دستیابی و تبدیل مخاطبان دیجیتالی خود، تصمیم دشواری گرفتیم که Alexa.com را در 1 مه 2022 بازنشسته کنیم. از اینکه ما را منبع اصلی خود برای تحقیق محتوا و تجزیه و تحلیل رقابتی قرار دادید متشکریم. ، تحقیق کلمات کلیدی و موارد دیگر.

ما مفتخریم که به عنوان مشتری در خدمت شما هستیم.

بینهایت متشکرم،

تیم Alexa.com

منبع این خبر را میتوانید از این لینک مشاهده کنید.

معرفی سرویس مشابه سایت الکسا

همانطور که میدانید الکسا، ابزار سنجش ترافیک سایت است. یک سیستم رتبه بندی جهانی که سئو کارها و افرادی که تبلیغ در گوگل دارند, استفاده می‌کنند. اما سایت ها و ابزار هایی مانند الکسا در دنیا وجود دارند. موارد زیر جایگزین الکسا رنکینگ می‌باشند که در ادامه معرفی خواهیم کرد.

SimilarWeb نام سرویس مشابه الکسا میباشد، سیمیلاروب (SimilarWeb) یک وب‌سایت است که خدمات آنالیز وب را برای اهداف تجاری ارائه می‌کند. این کمپانی اطلاعاتی را در قالب خدمات به مشتریانش می‌دهد. این اطلاعات شامل میزان بازدید و مقدار ترافیک وب سایت، منابع و سایر اطلاعات از این دست می‌شود.

ترافیک وب سایت و معیارهای کلیدی را برای هر وب سایت، از جمله نرخ تعامل، رتبه بندی ترافیک، رتبه بندی کلمات کلیدی و منبع ترافیک مشاهده کنید.

Similarweb ابزار هوش دیجیتال رقابتی نهایی برای دید کامل 360 درجه از صنعت، رقبا و مشتریان شما است. همین حالا مجانی امتحانش کن!

به ترافیک وب سایت و معیارهای کلیدی برای هر وب سایت، از جمله نرخ تعامل، رتبه بندی ترافیک، رتبه بندی کلمات کلیدی و منبع ترافیک دسترسی داشته باشید.

افزونه Similarweb وسعت کامل similarweb.com را مستقیماً از نوار ابزار مرورگر شما در اختیار شما قرار می دهد. با یک کلیک، می توانید آمار دقیقی را برای هر وب سایتی که بازدید می کنید، دریافت کنید.

با ابزارهای تجزیه و تحلیل ترافیک وب سایت ما می توانید دریابید که چگونه یک وب سایت خاص در سطح جهانی، در یک کشور خاص، و دسته بندی آن رتبه بندی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن