آموزش

آموزش استفاده از واتساپ نسخه وبWhatsApp Web

واتساپ یکی از معروف ترین مسنجرهای مجازی می باشد که تاکنون در دسترس کاربران اندروید، IOS،نوکیا و بلک بری قرار گرفته است. واتساپ در سال 2014 توسط فیسبوک خریداری شد و تا به الان یکی از پرطرفدارترین مسنجرهای مجازی به شمار می رود. از قابلیت های کلیدی واتساپ می توان به راحتی کار با آن و رابطه کاربری بسیار راحت اشاره نمود که توانسته مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. در ادامه با آموزش استفاده از واتساپ نسخه وبWhatsApp Web توسط وب ابزار همراه باشید.

آموزش استفاده از واتساپ نسخه وبWhatsApp Web

برای اینکه بتوانید راحت و آسان از نسخه وب واتساپ استفاده کنید ابتدا در مرورگر خود آدرس وب واتساپ را وارد کنید. به همین ترتیب صفحه ای برای شما به نمایش گذاشته می شود که می توانید از طریق آن وارد اکانت واتساپ خود شوید.

گام اول

پس از اینکه وارد سایت شدید یک QR CODE به شما نشان داده می شود.

 

آموزش استفاده از واتساپ نسخه وبWhatsApp Web

 

گام دوم

باید QR CODE را از طریق گوشی خود اسکن کنید.به همین طبق تصویر زیر عمل کنید.

گزینه WhatsApp Web را از طریق گوشی انتخاب کنید.

گوشی خود را مقابل QR CODE قرار دهید تا کد اسکن شود.

پس از اینکه کد مورد نظر اسکن شد اکانت شما با نسخه وب همگام سازی می شود.

 

آموزش استفاده از واتساپ نسخه وبWhatsApp Web

 

چند نکته ای که باید بدانید

در نسخه وب قابلیت هایی همچون تماس صوتی، تصویری ارائه نمی شود و صرفا قابلیت پیام رسانی را دارا می باشد.برای استفاده از نسخه وب حتما باید تلفن همراه شما به اینترنت متصل باشد، زیرا با قطع اتصال به اینترنت ارتباط  قطع می شود.در اصل یک وابستگی بین تلفن همراه و کامپیوتر در نسخه وب وجود دارد که عدم وجود هرکدام باعث قطع شدن اتصال نسخه وب واتساپ می شود.برای اینکه اکانت خود را ذخیره کنید که هربار مجبور به اسکن کد نباشید، تیک گزینه keep me signed in را قبل از وارد شدن فعال کنید.اگر می خواهید از حساب کاربری خود خارج شوید، بر روی آیکون سه نقطه در اکانت خود کلیک کرده و گزینه logout را انتخاب کنید.

برای استفاده از آموزش های بیشتر در مورد واتساپ به مطالب مرتبط مراجعه کنید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن