بهترین ها

بهترین راه های دانلود از یوتیوب

یوتوب معروف ترین پلتفرم اشتراک گذاری ویدیو است که به کاربران امکان دیدن ویدیو،لایک و کامنت می دهد.
امکان دسترسی به یوتوب از تمامی دستگاه ها امکان پذیر است.
یوتوب به هیچ وجه اجازه دانلود ویدیو های خود را به کاربران نمی دهد اما یکسری سایت ها یا برنامه ها وجود دارند که دانلود از یوتوب را امکان پذیر می کنند.حتی امکان انتخاب فرمت فایل و کیفیت آن را به ما می دهند.
در ادامه مطلب، ما به شما بهترین راه های دانلود از یوتوب را معرفی می کنیم.با وب ابزار همراه باشید

1.نرم افزار 4K Video Downloader

بهترین راه های دانلود از یوتوب

نرم افزار 4K Video Downloader یک نرم افزار کراس پلتفرم برای سیستم عامل های لینوکس،ویندوز و مک است.با این برنامه شما به راحتی می توانید ویدیو ها،لیست پخش ها،لیست مشاهده بعدا،لیست لایک شده ها،میکس های شخصی را دانلود کنید و تمامی کانال های یوتوب را ذخیره کنید.
این برنامه به شما اجازه می دهد ویدیو هارا با کیفیت 4k،1080p و 720p ذخیره کنید و یا فقط صدای آن هارا با فرمت های مختلف استخراج کنید.حتی از ویدیو های سه بعدی هم پشتیبانی می کند.


2.اپلیکیشن Vidmate

بهترین راه های دانلود از یوتوب

اپلیکیشن Vidmate برای اندروید طراحی شده است که با کمک آن می توانید به راحتی از یوتوب و خیلی جاه های دیگر مانند فیسبوک و توییتر و… ویدیو دانلود کنید.از کیفیت های مختلف پشتیبانی می کند و کار با آن بسیار راحت است زیرا فقط قسمت برای جستجوی ویدیو دارد.


3.برنامه Videoder

بهترین روش دانلود از یوتوب

نرم افزار Videoder یکی از نرم افزار های مناسب برای دانلود از یوتوب است که اجازه می دهد ویدیو های مورد علاقه خود را کالکشن کنید.به غیر از یوتوب امکان دانلود از 50 وبسایت دیگر فراهم است.از کیفیت 4k پشتیبانی می کند.


4.اپلیکیشن Snaptube

چگونگی دانلود از یوتوب

Snaptube یکی دیگر از اپلیکیشن های اندروید برای دانلود از یوتوب است.نقطه مثبت برنامه این است که امکان مشاهده و دانلود ویدیو را در تمامی کیفیت های موجود می دهد و همچنین اینستاگرام،واتساپ،فیسبوک و … پشتیبانی می کند.


5.اپلیکیشن تحت وب Keepvid

Keepvid یک اپلیکیشن تحت فضای ابری است که اجازه دانلود و تبدیل ویدیو های یوتوب را به فرمت های مختلف می دهد.به راحتی می توانید هر ویدیو را با هر حجمی دانلود کنید.قابلیت کشیدن فایل و رها کردن برای سرعت بخشیدن به کار دارد و از مرورگر های کروم و فایرفاکس پشتیبانی می کند.


6.وبسایت Freemake

Freemake یک اپلیکیشن آنلاین برای دانلود از یوتوب است.تنها کاری که باید بکنید این است که لینک ویدیو را کپی کنید.از کیفیت های مختلف پشتیبانی می کند و قابلیت ذخیره چند ویدیو همزمان را دارد.


7.نرم افزار Gihosoft

Gihosoft یک نرم افزار تحث سیستم عامل وینوز و مک است که به کمک آن می توانیم ویدیو های یوتوب را با کیفیت های مختلف از جمله 8k و حتی با زیرنویس دانلود کنیم.امکان دانلود از وبسایت های دیگر را هم فراهم می کند.

روش های بسیاری زیادی برای دانلود ویدیو از یوتوب وجود دارد.اگر شما روشی میشناسید در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن