معرفی کسب و کار

داستان سریال ساخت ایران + معرفی سریال

داستان فصل سوم سریال ساخت ایران

سریال ساخت ایران در قالب سه فصل از سال ۱۳۹۰ تا کنون پخش شده است. فصل دوم این سریال در سال ۱۳۹۷ منتشر و فصل سوم در ادامه ی دو فصل قبلی با تغییراتی در انتخاب بازیگران از اسفند ۱۴۰۰ پخش شد. در ادامه به بررسی و معرفی بازیگران و داستان سریال میپردازیم. اگر علاقه‌مند به دنیای سینما و سریال های خانگی هستید، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

 

فصل سوم سریال ساخت ایران مجموعه طنز نمایش خانگی ساخت ایران به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه کنندگی سید امیر پروین حسینی محصول سال ۱۴۰۰ است و از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. فیلمبرداری این سریال از مرداد ۱۴۰۰ با واکسیناسیون عوامل و بازیگران آغاز شد. احتمالا این فصل در ۲۰ قسمت نمایش داده شود. میتوانید فصل سوم سریال ساخت ایران را از رسانه هکس دانلود دریافت نمایید.

بازیگران و هنرمندانی فصل ۳ مجید صالحی، امین حیایی، عایشه گل، امیر نوری، مرحوم عزت‌الله مهرآوران، آناهیتا درگاهی، بهرنگ علوی و شهرام حقیقت دوست، لیلا اوتادی، هومن برق نورد بهنام تشکر و… میباشد. در خلاصه داستان ساخت ایران 3 آمده است که :‌ غلام (امین حیایی) در جنوب ایران غواص است. یک روز بهین که بدهی سنگینی بالا آورده، از او کمک می‌خواهد. غلام که به بهین علاقه دارد تصمیم می‌گیرد به او کمک کند. اما حل مشکل بهین برای غلام دردسرهای زیادی را به دنبال دارد.

 

فصل دوم سریال ساخت ایران به کارگردانی برزو نیک‌نژاد در ادامه فصل اول در سال های ۱۳۹۶ – ۱۳۹۷ ساخته شده است، ساخت ایران ۲ از اردیبهشت ۱۳۹۷ در شبکه نمایش خانگی پخش شد. این فیلم در کشورهای ایران، لبنان و چین فیلمبرداری شده‌است. فصل ۲ سریال در ۲۲ قسمت از سایت هکس دانلود قابل دانلود و تماشا میباشد.

از بازیگرانی که در فصل دوم سریال حضور دارند میتوان به امین حیایی، محمدرضا گلزار، محسن کیایی (بازیگر فیلم دینامیت)، سحر دولتشاهی، مهران احمدی، سارا بهرامی، بهنام تشکر، امیرحسین رستمی، حسین امیدی، آرمین رباط میلی، پاملا ال کیک، آرش استیلاف، مهدی جمشیدی، آن شی ژن، فراز اخوان، ندا قاسمی اشاره کرد.

داستان فصل دوم سریال ساخت ایران از این قرار است که: غلام متوجه می‌شود که توتونچی در حال تعقیب وی است. غلام به اصرار فرهاد راضی می‌شود تا با توتونچی ملاقات کند. توتونچی به غلام می‌گوید که ژاکلین به تازگی مرده و و یک بچه دارد که وارث تمام اموال خانواده لوریان هست و غلام پدر این بچه است…غلام شوکه از خبری که شنیده‌است بر سر دوراهی قرار گرفته‌است. از طرفی دوست دارد در ایران بماند و با بیتا ازدواج کند و از طرف دیگر بچه‌ای در چین دارد که منتظر اوست. در این میان فرهاد و جمشید به دنبال آن هستند تا غلام را راضی کنند به شانگهای برود…

 

فصل اول سریال ساخت ایران به کارگردانی محمدحسین لطیفی محصول سال ۱۳۹۰ تولید کشور ایران میباشد که لوکیشن فیلمبرداری آن در کشور لبنان است، سریال ساخت ایران ۱ ابتدا در شبکه نمایش خانگی سپس از شبکه پنجم (تهران) پخش شد. این سریال بعد ها از شبکه نسیم نیز بازپخش شد. فصل اول سریال در ۱۸ قسمت ساخته شده است. جهت دانلود فیلم یرانی ساخت ایران میتوانید از سایت هکس دانلود اقدام نمایید.

از هنرپیشگانی که در فصل اول سریال ساخت ایران حضور دارند میتوان به امین حیایی، محمدرضا گلزار، مجید صالحی، بهنام تشکر، فرهاد اصلانی، پاملا الکیک، پیر داغر، گوهر خیراندیش، الیکا عبدالرزاقی، بهاره رهنما، مهران رجبی، سحر دولتشاهی، محسن کیایی، مهران احمدی، سارا بهرامی، امیرحسین رستمی اشاره کرد.

داستان فصل اول از این قرار است که : غلامحسین، دزد خرده پایی است که روزی از روزها شاهد تصادف اتومبیل با مردی میانسال می شود. وی کیف مرد مجروح را می رباید و پاسپورتی در کیف پیدا می کند. او سعی دارد که کیف رابه فروش برساند. اما به دلیل این که پلیس دنبالش است. او تصمیم می گیرد به خارج برود و از ایران فرار کند…

 

برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن