آموزش

بهترین نرم افزار های انفالو یاب اینستاگرام

در این مقاله از مقالات سایت ابزار وب در مورد نرم افزار های انفالویاب و مزایا و معایب ان بصورت کامل برای شما عزیزان توضیح و اموزش می دهیم پیشنهاد می کنم تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بسیار معروفی می باشد و اکثریت افراد از این اپلیکیشن استفاده های گوناگونی می کنند.در سال های نخستی که اینستاگرام وارد بازار شبکه های اجتماعی شد فقط افراد معمولی میرفتند و لحظه های زندگیشان را در ان قرار می دادند ولی بعد ها هم بیشتر سب و کار ها به این شبکه اجتماعی وارد شدند و شروع به تبلیغ و بازاریابی در اینستاگرام کردند.

 

بعد از اینکه اینستاگرام وارد بازار شد به مرور زمان نرم افزار های کمکی ان نیز توسط دیگر افراد ساخته شد و روانه بازار شد از جمله این نرم افزار ها میتوان به نرم افزار های لایک و ویو بگیر اینستاگرام و نرم افزار های انفالویاب اینستاگرام اشاره کرد که موضوع مقاله ما هم در مورد این نرم افزار می باشد.

 

هدف نرم افزار های انفالو یاب این می باشد که شما کنترل کامل تری بر روی کاربران و فالور های خود داشته باشید.بعنوان مثال شما می توانید بدانید چه کسی شما را فالو بک نکرده است یا چه کسی شما را انفالو کرده است یا چه کسی پست های شمارا لایک نمی کند.حتی در برخی از این نرم افزار ها لیستی از بهترین و بد ترین فالوور های خود را نیز میتوانید مشاهده کنید.

 

در این مقاله از مقاالات سایت وب ابزار به شما تمامی مزایا و معایب نرم افزار های انفالویاب را توضیح می دهیم و خواهیم گفت و بهترین نرم افزار های موجود در این زمینه را برای شما عزیزان معرفی خواهیم نمود.

انفالویاب

 

کاربرد نرم افزار های انفالویاب چیست؟

 

همانطور که در بالا نیز به ان اشاره شد نرم افزار های انفالویاب برای کمک و مدیریت اسان فالوورهای اینستاگرام بوجود امده و شما میتوانید لیستی کامل از تمام فعالیت های فالور های خود را بصورت لحظه ای رصد کنید.اکثر امکاناتی که در اکثریت این نرم افزار ها موجود می باشد به شرح زیر می باشد:

انفالو کردن به صورت گروهی

افرادی که شما را انفالو کره اند به همراه تاریخ ان

مشاهده افرادی که شما ان ها را فالو کرده اید ولی انها شما را فالو نکرده اند

لیستی از بهترین و بدترین فالور های شما بر اساس فعالیت و لایک

پست هایی که بیشترین کامن را خورده اند

افرادی که پست های شمارا لایک نمی کنند یا کامنت نمی گذارند

 

مواردی که در بالا گفته شد مهمترین و بهترین امکانات این نرم افزار ها می باشند.البطه برخی از اپلیکیشن ها ممکن است امکاناتی بیشتر از امکانات گفته شده در بالا را ارائه دهند یا بعضی از امکاناتی را که در بالا گفته شد را دارا نباشند.

 

نرم افزار های انفالو یاب به درد چه کسانی میخورد؟انفالویاب

 

نرم افزار های انفالویاب نرم افزاری نیست که اکثریت افراد بدنبال ان باشند.از این نرم افزار ها بیشتر کسانی استفاده می کنند که میزان فالوور های انان بیش از چند صد هزار نفر باشد و خودشان نمیتوانند مواردی را که در بالا گفته شد را انجام دهند زیرا میزان فالور های انان زیاد می باشد.

 

به همین جهت بیشتر افرادی از ان استفاده می کنند که میزان فالوور زیادی دارند و میخواهند ان دسته از فالور هایی که ان را فالو نکرده اند را مشاهده و همگی انها را با فشردن یک دکمه حذف کند یا بعنوان مثال میخواهد ببیند کدام یک از فالوور ها فعالیت زیادی ندارد و ان را هم از لیست فالور های خود حذف کند.

 

نکات امنیتی مهم در مورد این نرم افزار ها

 

درست است که نرم افزار های انفالویاب اینستاگرام یکی از بهترین نرم افزار های کمکی برای اینستاگرام می باشد ولی نه همگی این نرام افزار و اپلیکیشن ها.هم اکنون در بازار اپلیکیشن های غیر قانونی زیادی وجود دارد.بیشتر این نرم افزار ها قصد سرقت اطلاعات شما را دارند و فقط چند تعداد انگشت شمار این نرم افزار ها کاملا قانونی می باشند.

 

در انتخاب نرم افزار مربوطه باید کاملا دقت کنید زیرا برای اینکه این نرم افزار این اطلاعات را به شما بدهد لازم است رمز و جیمیل حساب اینستاگرام خود را در ان وارد کنید تا به حساب شما وصل شود و اطلاعات مربوطه را در اختیار شما قرار دهد حال اگر این نرم افزار غیر قانونی باشد به راحتی حساب اینستاگرام شما هک خواهد شد زیرا جیمیل و رمز عبور خود را در اختیار انان قرار دهید.در ادامه ی این مقاله نرم افزار های معتبر در این زمینه را برای شما عزیزان معرفی می کنیم.

 

ایا استفاده از این نرم افزار ها منجرب به بلاکی و ریپورت اینستاگرام نمی شود؟

 

 

این سوال یکی از سوالات کلیدی و مهم خیلی از کاربران در مورد این نرم افزار ها می باشد ولی در هیچ دام از سایت ها ندیده ام ه در مورد این توضیحاتی کامل ارائه داده باشند که تصمیم گرفتم در این مورد نیز توضیحاتی کامل را خدمت شما کاربران عزیز عرض کنم.

 

بطور کلی استفاده مداوم از برخی از امکانات این نرم افزار میتواند به ریپورت شما در اینستاگرام منجرب شود.به عنوان مثال اگر شما بصورت مداوم و در یک لحظه کاربران خود را انفالو کنید اینستاگرام فکر می کند که شما یک ربات هستید و اکانت شما را در اولین بار به مدت محدود ریپورت می کنند و در صورت استفاده دوم شما برای همیشه احتمال دارد ریپورت شوید.

 

 

خوب حالا برای جلوگیری از این موضوع باید چه کرد؟ایا راهی وجود دارد که این اتفاق نیوفتد؟بله شما با استفاده درست و بهینه از این نرم افزار از شر ریپورتی اینستاگرام در امان خواهید بود.حال چگونه از این نرم افزار باید بهینه استفاده کنید؟خیلی ساده است شما نباید بصورت مداوم از این نرم افزار استفاده کنید و در هر دفعه نباید بیش از ۵ الی ۷ کاربر را بصورت همزمان انفالو کنید.به عنوان مثال بجای اینکه ۲۰ نفر را بصورت همزمان انفالو کنید هر یک سایت پنج نفر از انان را انفالو کنید با این کار اینستاگرام نیز به شما مشکوک نمی شود.

 

بهترین و معتبر ترین نرم افزار های انفالویاب اینستاگرام

انفالویاب

 

در بالا به شما توضیحاتی کامل در مورد نرم افزار های انفالویاب را ارائه دادیم و به بررسی مزایا و معایب این نرم افزار ها نیز اشاره کردیم در ادامه ی این مقاله قصد داریم نرم افزار های کاملا قانونی که چند سالی می شود که در این زمینه فعالیت می کنند را خدمت شما کاربران عزیز سایت ابزار وب معرفی نماییم.

 

اپلیکیشن Followers chief

 

میتوان به جرعت گفت که یکی از بهترین و معتبر ترین نرم افزار های انفالو یاب که امکانات زیاد و بی نظیری را نیز دارد همین نرم افزار می باشد نرم افزار Followers chiefیک نرم افزار با رابط کاربری ساده و اسان می باشد که حتی یک تبلیغ هم در ان بکار نرفته است.این نرم افزار با امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد میتوانید فالور های خود را بصورت دقیق و کامل و از هر لحاظی انالیز کنید.

 

شما از طریق این نرم افزار میتوانید فهرستی از افرادی که در قبلا فالور شما بوده اند ولی انفالو کرده اند را مشاهده جزییات تاریخ انفال مشاهده کنید و میتوانید به صورت گروهی این افراد را انفالو کنید. هم چنین شما میتوانید در این نرم افزار لیستی از پست های خود را که تعداد کامنت و لایکشان از همه بیشتر است را مشاهده کنید و بدانید کدام یک از پست های شما دارای طرفداران زیادی می باشد و از کدام پست بیشتر خوششان امده است.

 

به جرعت میتوان گفت این نرم افزار یکی از بهترین و معتبر ترین اپلیکیشن با امکانات بسیار زیاد می باشد که رابط کاربری ان نیز بسیار کاربر پسند و ساده طراحی شده است تا همه افراد در هر سطح و علم و اگاهی بتوانند از این نرم افزار استفاده کنند.

 

اپلیکیشن Unfollowers & Ghost followers

 

این اپلیکیشن نیز یکی از بهترین و پر کاربردترین اپلیکیشن ها در زمینه یافتن افرادی است که شمارا انفالو کرده اند.هم اکنوت اکثریت افراد برای پیدا کردن کسانی که انها را انفالو کرده اند از این نرم افزار بی نظیر استفاده می کنند.شما با استفاده از این برنامه میتوانید لیستی کامل و کاملا دقیق از افرادی که شما را انفالو کرده اند را مشاهده نموده و همه انها را با یک کلیک انفالو کنید یا فقط بخشی از انهایی را که میخواهید انفالو کنید.

 

این اپلیکیشن به گونه ای طراحی شده است که تمامی افراد بتوانند به راحتی از تمام امکانات این نرم افزار استفاده کنند که نشان دهنده رابط کاربری بسیار کاربر پسند و در عین حال بسیار ساده ای می باشد که استفاده از این اپلیکیشن را برای همه کاربران راحت میسازد.

 

اپلیکیشن Unfollowers Plus

 

این نرم افزار نیز یکی از بهترین نرم افزار ها در زمینه انفالویاب می باشد و همان امکانات دیگر اپلیکیشن ها را دارا می باشد ولی این اپلیکیشن به صورت پولی عرضه شده است و متاسفانه نمیتوان ان را بصورت رایگان دریافت کرد و برای استفاده از این اپلیکیشن باید ان را از گوگل پلی که قیمتی در حدود ۱دلار دارد را تهیه فرمایید.این نرم افزار نیز به دلیل اینکه پولی عرضه می شود بدون تبلیغات میباشد.

 

پیشنهاد می شود از دو اپلیکیشینی که در بالا انها را معرفی کردیم استفاده نمایید زیرا هم رایگان می باشد و هم اینکه رابط کاربری اسان تر و کاربر پسند تری نسبط به این اپلیکیشن دارند.

 

توجه بسیار مهم: تمامی این نرم افزار هایی که معرفی شد در حال حاضر معتبر و قانونی می باشند ولی سایت ابزار وب هیچگونه ضمانتی از کارکرد معتبر انها در اینده را نمی دهد و هیچگونه مسئولیت و شکایتی را در این مورد نمی پذیرد.

 

اگر شما به اطلاعات و اموزش های دیگری در مورد اینستاگرام نیاز دارید این اموزش ها نیز بسیار برای شما مفید خواهد بود

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن